Giant Revolt Advanced 2, Starry Night

Akce
Značka: Giant
od 66 989 Kč až –14 %
Giant Revolt Advanced 2, Starry Night
od 66 989 Kč až –14 % 61 490 Kč 50 818 Kč bez DPH

Zvolte variantu

Rychlý povrch, hrubý štěrk, dlažba nebo hlína. Ať už se rozhodnete jezdit kdekoli, kolo Revolt Advanced zvládne vše. Díky nové karbonové rámové sadě a flip chip vložkám zadních patek, s kterými změníte rozvor kol a současně i prostor pro zadní plášť, je schopnější než kdy dříve.

Detailní informace

Giant Revolt Advanced 2, Starry Night
Akce
S
Vyprodáno
66 989 Kč
61 490 Kč
50 818 Kč bez DPH
Giant Revolt Advanced 2, Starry Night
Akce
M
Vyprodáno
71 999 Kč
61 490 Kč
50 818 Kč bez DPH
Giant Revolt Advanced 2, Starry Night
Akce
ML
Skladem na prodejně
71 999 Kč
61 490 Kč
50 818 Kč bez DPH
Giant Revolt Advanced 2, Starry Night
Akce
L
Vyprodáno
71 999 Kč
61 490 Kč
50 818 Kč bez DPH
Akce
XL
Vyprodáno
66 989 Kč
61 490 Kč
50 818 Kč bez DPH

Detailní popis produktu

Nová generace gravel modelu Revolt Advanced je lehčí, pohodlnější a efektivnější. A navíc si můžete kolo přizpůsobit terénním podmínkám, a to díky flip chip zadním patkám, které umožňují měnit rozvor kol. Revolt Advanced bude perfektním společníkem při gravel závodech nebo celodenním dobrodružství po hrubších cestách.

Nízká hmotnost a moderní geometrie

Superlehký, vysoce tuhý a zároveň velmi pohodlný karbonový rám Advanced Composite je ve srovnání s předchozí generací o více než 160 gramů lehčí. Úprava geometrie pro ještě lepší jízdní vlastnosti spočívá v níže položeném středu, také se prodloužil reach (tj. vodorovná vzdálenost od středu kola ke středu horní části hlavové trubky) a úhel hlavové trubky je strmější.

Vysoký komfort

Nový rám má níže umístěné sedlové vzpěry menšího průměru pro ještě lepší pohlcování nárazů a vibrací. K vyššímu komfortu pomáhá také karbonová sedlovka D-Fuse (kromě modelu Revolt Advanced 1, který má sedlovku teleskopickou) a řídítka Contact XR D-Fuse – obojí společně funguje jako systém a pod zátěží mírně pruží, ovšem bez snížení tuhosti při zatáčení, stoupání nebo jízdě ze sedla.

Přizpůsobení kola podle terénu

Důležitou inovací jsou tzv. flip chip zadní patky, které umožňují měnit rozvor kol. Kratší rozvor přináší vyšší „hbitost“ kola, nastavení na delší rozvor zlepšuje stabilitu ve vyšších rychlostech a současně zvětšuje prostor pro zadní plášť (až na 53 mm). Nový rám umožňuje také volbu typu sedlovky (díky speciálnímu adaptéru), takže se dá použít buď „pružící“ sedlovka Giant D-Fuse nebo standardní kulatá sedlovka 30,9 mm – díky tomu rám umožňuje použití teleskopické sedlovky.

EVOLUCE GRAVEL KOLA

V roce 2013 Giant představil poměrně divoce vypadající kolo s názvem Revolt. V té době byla kategorie gravel kol ještě zcela okrajová a příznivci ježdění po šotolině museli být hodně kreativní při výběru vhodného kola – většinou si vybrali kolo cyklokrosové nebo silniční a upravili ho tak, aby na něm zvládli dlouhé jízdy ve smíšeném terénu.

Když se na scéně objevila první generace modelu Revolt, byla to skutečně „revolta“. S výrazným slopingem (snížení horní rámové trubky), hodně nízko položenými sedlovými vzpěrami, kotoučovými brzdami a tenkou karbonovou sedlovkou umožňující mírnou flexi pro vyšší komfort to byl hodně progresivní počin. Některé z původních designových konceptů Revoltu ovlivnily následující gravel modely a jezdcům, kteří chtěli dál posouvat své limity při jízdě ve smíšeném terénu, se tím otevřely nové možnosti.

Profesionální gravel závodníci našeho továrního týmu Giant Factory Off-Road Team se pravidelně zúčastňují nejrůznějších gravel závodů, kterých – díky velkému zájmu – rychle přibývá a často přilákají i světoznámé profesionály z WorldTour. Naši jezdci se v těchto závodech mohou plně spolehnout na své závodně vyladěné karbonové gravel speciály Revolt Advanced Pro. A byly to právě jejich poznatky a požadavky, co nám pomohlo při vytváření zcela nové generace modelu Revolt, a to jak v karbonovém, tak i v cenově dostupnějším hliníkovém provedení. Výsledkem je všestranné gravel kolo určené jak na gravel závody, tak i na běžné ježdění.

Ať už tedy míříte na stupně vítězů v gravel závodech, pokoušíte se o svých prvních 160 kilometrů ve smíšeném terénu (po vzoru amerických závodů na 100 mil) nebo plánujete vícedenní biketrip zahrnující silnice, štěrk i hlínu, nový Revolt bude tím pravým kolem – nabídne vám nízkou hmotnost, příjemnou poddajnost a také možnost přizpůsobit si kolo různým podmínkám nebo vašim osobním preferencím. Je to zkrátka kolo, se kterým si vaše cyklistická dobrodružství užijete na maximum.

FLIP CHIP ZADNÍ PATKY

Rychlé a jednoduché nastavení na novém Revoltu vám umožní doladit si vaše kolo podle toho, kde a jak jezdíte. Dvoupolohový flip chip umístěný na zadních patkách mění rozvor kol spolu s prostorem pro zadní plášť, takže můžete z kola dostat ten nejlepší výkon v závislosti na terénu a vašem stylu jízdy.

Kratší rozvor: Když je flip chip nastaven v této pozici, rozvor je 1026 mm (platí pro velikost rámu M) a v rámu je prostor pro zadní plášť o šířce maximálně 45 mm.

Delší rozvor: Při tomto nastavení se rozvor prodlouží o 10 mm (1036 mm u velikosti rámu M) a tím se také zvětší prostor pro zadní plášť až na šířku 53 mm.

Giant Revolt Advanced 2, Starry Night
Giant Revolt Advanced 2, Starry Night

D-FUSE TECHNOLOGIE

Patentovaná karbonová sedlovka D-Fuse je specifická svým „D“ profilem, díky němuž tlumí nárazy a vibrace lépe než klasická kulatá sedlovka. Technologií D-Fuse jsou vyrobena také řídítka, která spolupracují se sedlovkou a společně zvyšují celkovou poddajnost kola, aby jízda po nerovném povrchu byla co nejpohodlnější.

VYSOKÝ KOMFORT

Nový Revolt má níže umístěné sedlové vzpěry menšího průměru pro ještě lepší poddajnost zadní části rámu, což se při jízdě projeví lepší schopností pohlcovat nárazy a vibrace, ovšem bez snížení tuhosti při zatáčení, stoupání nebo jízdě ze sedla. K vyššímu komfortu pomáhá také sedlovka typu D-Fuse, která díky svému „D“ profilu lépe tlumí nárazy a vibrace než klasická kulatá sedlovka. V rámu je sedlovka zajištěna integrovanou objímkou uvnitř sedlové trubky, což pomáhá zvětšit oblast ohebnosti pro optimalizaci poddajnosti sedlovky. Technologii D-Fuse využívají také řídítka, která spolupracují se sedlovkou – zvyšuje se tak poddajnost kola ve dvou klíčových kontaktních bodech. Díky technologii D-Fuse navíc odpadají nežádoucí složitosti spojené s použitím různých čepů nebo vložek, což by také zvýšilo hmotnost. Hlavní podstatou technologie D-Fuse je funkčnost při zachování jednoduchosti a nízké hmotnosti.
Giant Revolt Advanced 2, Starry Night
Giant Revolt Advanced 2, Starry Night

NÍZKÁ HMOTNOST A MODERNÍ GEOMETRIE

Rámy všech nových modelů Revolt, tedy karbonových i hliníkových, mají vylepšenou geometrii pro zvýšení efektivity a všestrannosti kola. Kratší rozvor i stopa vidlice vytvářejí živější a citlivější pocit v široké škále jízdních podmínek. Úprava geometrie dále spočívá v níže položeném středu (BB drop původně 70 mm, nyní 80 mm), také se prodloužil reach (tj. vodorovná vzdálenost od středu kola ke středu horní části hlavové trubky) a úhel hlavové trubky je strmější. V karbonovém provedení se jedná o vůbec nejlehčí rám Revolt, jaký jsme dosud vyrobili. S jeho vývojem nám pomohli gravel závodníci našeho továrního týmu a výsledkem jsou kola, která kladou důraz na rychlost i agilitu a jsou stejně zdatná jak ve stoupáních na polních cestách, tak při manévrování na sypkém štěrkovém povrchu nebo ve sprintu k cíli po dlouhých hodinách v sedle.
  XSSMMLLXL
  SHORT | LONGSHORT | LONGSHORT | LONGSHORT | LONGSHORT | LONGSHORT | LONG
ADÉLKA SEDLOVÉ TRUBKY (mm)430450470490510530
BÚHEL SEDLOVÉ TRUBKY74,0°73,5°73,5°73,0°73,0°73,0°
CDÉLKA HORNÍ TRUBKY (mm)540550560575585600
DDÉLKA HLAVOVÉ TRUBKY (mm)125135150165180195
EÚHEL HLAVOVÉ TRUBKY70,0°71,0°71,5°72,0°72,0°72,0°
FFORK RAKE (mm)505050505050
GTRAIL (mm)78 | 8272 | 7568 | 7265 | 6865 | 6865 | 68
HROZVOR (mm)1024 | 10341020 | 10301026 | 10361031 | 10411041 | 10511056 | 1066
IDÉLKA ŘETĚZOVÉ VZPĚRY (mm)425 | 435425 | 435425 | 435425 | 435425 | 435425 | 435
JBOTTOM BRACKET DROP (mm)80 | 8180 | 8180 | 8180 | 8180 | 8180 | 81
KSTACK (mm)556570586602616630
LREACH (mm)381381387391397407
MVÝŠKA RÁMU OD ZEMĚ (mm)724 | 731740 | 747757 | 764774 | 780791 | 797807 | 814
NŠÍŘKA ŘÍDÍTEK (mm)420420440440460460
ODÉLKA PŘEDSTAVCE (mm)506070808090
PDÉLKA KLIK (mm)170170172,5172,5175175
QROZMĚR KOL700C700C700C700C700C700C

Doplňkové parametry

Kategorie: Gravel bike a cyklokrosová kola
? Průměr kol: 700C
Počet Převodů: 2x11
Modelová řada: Giant Revolt
? Modelový rok: 2022
? Kategorie kola: Gravelbike
Pohlaví: Pánské
Materiál Rámu: Karbon
? Zaměření: Sportovní, Výkonnostní
Barva: Starry Night / Chameleon Neptune
Rám: Advanced-Grade Composite, 12x142mm thru-axle, disc, flip chip dropout
Vidlice: Advanced-Grade Composite, full-composite OverDrive steerer, 12mm thru-axle, disc
Řídítka: Giant Contact XR D-Fuse, 31.8mm
Gripy: Stratus Lite 3.0
Představec: Giant Contact, 8-degree
Sedlovka: Giant D-Fuse, composite, 14mm offset
Sedlo: Giant Approach
Řazení: Shimano GRX RX-600, 2x11
Přesmykač: Shimano GRX RX-810
Přehazovačka: Shimano GRX RX-810
Brzdy: Shimano GRX RX-400 hydraulic, Giant MPH rotors [F]160mm, [R]160mm
Brzdové páky: Shimano GRX RX-600 hydraulic
Kazeta: Shimano 105, 11-speed, 11x34
Řetěz: KMC X11SL-1
Kliky: Praxis Alba 2D, 31/48
Středové složení: Praxis, press fit
Ráfky: Giant P-X2 Disc wheelset
Náboje: Giant P-X2 Disc wheelset
Dráty: Giant P-X2 Disc wheelset
Pláště: Giant CrossCut AT 1, 700x38c, tubeless
Doplňky: tubeless prepared, 53mm max tire size in "long" flip chip position, 42mm max tire size in "short" flip chip position

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Značka Giant je skutečným obrem, nejen díky názvu. Je to největší výrobce kol na světě, který své výrobní kapacity nabízí i mnoha dalším světovým značkám jízdních kol.

Giant je přední světová značka vysoce kvalitních jízdních kol a cyklistického vybavení. Jako součást skupiny Giant Group, která byla založena v roce 1972, spojuje značka Giant zručnost, pokročilé technologie a inovativní design.

Giant je již dlouho jedním z hlavních inovátorů v cyklistice. Zavedl lehčí a pevnější hliníkové rámy v době, kdy průmyslovým standardem byla ocel. Byl první, kdo vyrobil kola z uhlíkových vláken široce dostupná světu. Design moderních silničních kol definoval pomocí geometrie Compact Road. A patentované odpružení Maestro způsobilo revoluci v segmentu celoodpružených kol.