Giant Revolt 1 2022, Deep Lake

Akce
Značka: Giant
42 699 Kč až –11 %
Giant Revolt 1 2022, Deep Lake
42 699 Kč až –11 % od 37 579 Kč od 31 057 Kč bez DPH

Zvolte variantu

Nová generace modelu Revolt s hliníkovým rámem a karbonovou vidlicí přináší možnost změny rozvoru kol a také možnost použití teleskopické sedlovky. Tento lehký a všestranný gravel bike bude dokonalým nástrojem k prozkoumání silnic a cest, o kterých jste vždy přemýšleli, ale nikdy po nich nejeli.

Detailní informace

XS
Vyprodáno
42 699 Kč
35 288 Kč bez DPH
Giant Revolt 1 2022, Deep Lake
Akce
S
Vyprodáno
42 699 Kč
37 579 Kč
31 057 Kč bez DPH
Giant Revolt 1 2022, Deep Lake
Akce
M
Vyprodáno
42 699 Kč
38 429 Kč
31 760 Kč bez DPH
Giant Revolt 1 2022, Deep Lake
Akce
ML
Vyprodáno
42 699 Kč
37 579 Kč
31 057 Kč bez DPH
Giant Revolt 1 2022, Deep Lake
Akce
L
Vyprodáno
42 699 Kč
37 579 Kč
31 057 Kč bez DPH
Giant Revolt 1 2022, Deep Lake
Akce
XL
Vyprodáno
42 699 Kč
38 429 Kč
31 760 Kč bez DPH

Detailní popis produktu

Nová generace modelu Revolt s hliníkovým rámem a karbonovou vidlicí přináší možnost změny rozvoru kol a také možnost použití teleskopické sedlovky. Tento lehký a všestranný gravel bike bude dokonalým nástrojem k prozkoumání silnic a cest, o kterých jste vždy přemýšleli, ale nikdy po nich nejeli.

HLAVNÍ PŘEDNOSTI

Hliníkový rám s moderní geometrií

Lehký hliníkový rám ALUXX spolu s celokarbonovou vidlicí perfektně kombinují tuhost pro co nejvyšší efektivitu šlapání a poddajnost pro vysoký komfort. Geometrie rámu kombinuje vytrvalostní jízdní pozici s kratší zadní stavbou pro precizní ovládání, hbitost a perfektní kontrolu nad kolem. Delší reach (tj. vodorovná vzdálenost od středu kola ke středu horní části hlavové trubky), kratší představec a nižší střed zlepšují stabilitu v hrubším terénu.

Vysoký komfort

Nový rám má níže umístěné sedlové vzpěry menšího průměru pro ještě lepší pohlcování nárazů a vibrací. K vyššímu komfortu pomáhá také speciálně tvarovaná sedlovka D-Fuse a řídítka Contact XR D-Fuse – obojí společně funguje jako systém a pod zátěží mírně pruží, ovšem bez snížení tuhosti při zatáčení, stoupání nebo jízdě ze sedla (řídítka D-Fuse nejsou na modelu Revolt 2).

Přizpůsobení kola podle terénu

Důležitou inovací jsou tzv. flip chip zadní patky, které umožňují měnit rozvor kola. Kratší rozvor přináší vyšší „hbitost“ kola, nastavení na delší rozvor zlepšuje stabilitu ve vyšších rychlostech a současně zvětšuje prostor pro zadní plášť (až na 53 mm). Nový rám umožňuje také volbu typu sedlovky (díky speciálnímu adaptéru), takže se dá použít buď „pružící“ sedlovka Giant D-Fuse nebo standardní kulatá sedlovka 30,9 mm – díky tomu rám umožňuje použití teleskopické sedlovky.

EVOLUCE GRAVEL KOLA

V roce 2013 Giant představil poměrně divoce vypadající kolo s názvem Revolt. V té době byla kategorie gravel kol ještě zcela okrajová a příznivci ježdění po šotolině museli být hodně kreativní při výběru vhodného kola – většinou si vybrali kolo cyklokrosové nebo silniční a upravili ho tak, aby na něm zvládli dlouhé jízdy ve smíšeném terénu.

Když se na scéně objevila první generace modelu Revolt, byla to skutečně „revolta“. S výrazným slopingem (snížení horní rámové trubky), hodně nízko položenými sedlovými vzpěrami, kotoučovými brzdami a tenkou karbonovou sedlovkou umožňující mírnou flexi pro vyšší komfort to byl hodně progresivní počin. Některé z původních designových konceptů Revoltu ovlivnily následující gravel modely a jezdcům, kteří chtěli dál posouvat své limity při jízdě ve smíšeném terénu, se tím otevřely nové možnosti.

Profesionální gravel závodníci našeho továrního týmu Giant Factory Off-Road Team se pravidelně zúčastňují nejrůznějších gravel závodů, kterých – díky velkému zájmu – rychle přibývá a často přilákají i světoznámé profesionály z WorldTour. Naši jezdci se v těchto závodech mohou plně spolehnout na své závodně vyladěné karbonové gravel speciály Revolt Advanced Pro. A byly to právě jejich poznatky a požadavky, co nám pomohlo při vytváření zcela nové generace modelu Revolt, a to jak v karbonovém, tak i v cenově dostupnějším hliníkovém provedení. Výsledkem je všestranné gravel kolo určené jak na gravel závody, tak i na běžné ježdění.

Ať už tedy míříte na stupně vítězů v gravel závodech, pokoušíte se o svých prvních 160 kilometrů ve smíšeném terénu (po vzoru amerických závodů na 100 mil) nebo plánujete vícedenní biketrip zahrnující silnice, štěrk i hlínu, nový Revolt bude tím pravým kolem – nabídne vám nízkou hmotnost, příjemnou poddajnost a také možnost přizpůsobit si kolo různým podmínkám nebo vašim osobním preferencím. Je to zkrátka kolo, se kterým si vaše cyklistická dobrodružství užijete na maximum.

FLIP CHIP ZADNÍ PATKY

Rychlé a jednoduché nastavení na novém Revoltu vám umožní doladit si vaše kolo podle toho, kde a jak jezdíte. Dvoupolohový flip chip umístěný na zadních patkách mění rozvor kol spolu s prostorem pro zadní plášť, takže můžete z kola dostat ten nejlepší výkon v závislosti na terénu a vašem stylu jízdy.

Kratší rozvor: Když je flip chip nastaven v této pozici, rozvor je 1026 mm (platí pro velikost rámu M) a v rámu je prostor pro zadní plášť o šířce maximálně 45 mm.

Delší rozvor: Při tomto nastavení se rozvor prodlouží o 10 mm (1036 mm u velikosti rámu M) a tím se také zvětší prostor pro zadní plášť až na šířku 53 mm.

Giant Revolt 1 2022, Deep Lake
Giant Revolt 1 2022, Deep Lake

D-FUSE TECHNOLOGIE

Patentovaná karbonová sedlovka D-Fuse je specifická svým „D“ profilem, díky němuž tlumí nárazy a vibrace lépe než klasická kulatá sedlovka. Technologií D-Fuse jsou vyrobena také řídítka, která spolupracují se sedlovkou a společně zvyšují celkovou poddajnost kola, aby jízda po nerovném povrchu byla co nejpohodlnější.

VYSOKÝ KOMFORT

Nový Revolt má níže umístěné sedlové vzpěry menšího průměru pro ještě lepší poddajnost zadní části rámu, což se při jízdě projeví lepší schopností pohlcovat nárazy a vibrace, ovšem bez snížení tuhosti při zatáčení, stoupání nebo jízdě ze sedla. K vyššímu komfortu pomáhá také sedlovka typu D-Fuse, která díky svému „D“ profilu lépe tlumí nárazy a vibrace než klasická kulatá sedlovka. V rámu je sedlovka zajištěna integrovanou objímkou uvnitř sedlové trubky, což pomáhá zvětšit oblast ohebnosti pro optimalizaci poddajnosti sedlovky. Technologii D-Fuse využívají také řídítka, která spolupracují se sedlovkou – zvyšuje se tak poddajnost kola ve dvou klíčových kontaktních bodech. Díky technologii D-Fuse navíc odpadají nežádoucí složitosti spojené s použitím různých čepů nebo vložek, což by také zvýšilo hmotnost. Hlavní podstatou technologie D-Fuse je funkčnost při zachování jednoduchosti a nízké hmotnosti.
Giant Revolt 1 2022, Deep Lake
Giant Revolt 1 2022, Deep Lake

NÍZKÁ HMOTNOST A MODERNÍ GEOMETRIE

Rámy všech nových modelů Revolt, tedy karbonových i hliníkových, mají vylepšenou geometrii pro zvýšení efektivity a všestrannosti kola. Kratší rozvor i stopa vidlice vytvářejí živější a citlivější pocit v široké škále jízdních podmínek. Úprava geometrie dále spočívá v níže položeném středu (BB drop původně 70 mm, nyní 80 mm), také se prodloužil reach (tj. vodorovná vzdálenost od středu kola ke středu horní části hlavové trubky) a úhel hlavové trubky je strmější. V karbonovém provedení se jedná o vůbec nejlehčí rám Revolt, jaký jsme dosud vyrobili. S jeho vývojem nám pomohli gravel závodníci našeho továrního týmu a výsledkem jsou kola, která kladou důraz na rychlost i agilitu a jsou stejně zdatná jak ve stoupáních na polních cestách, tak při manévrování na sypkém štěrkovém povrchu nebo ve sprintu k cíli po dlouhých hodinách v sedle.
  XSSMMLLXL
  SHORT | LONGSHORT | LONGSHORT | LONGSHORT | LONGSHORT | LONGSHORT | LONG
ADÉLKA SEDLOVÉ TRUBKY (mm)430450470490510530
BÚHEL SEDLOVÉ TRUBKY74,0°73,5°73,5°73,0°73,0°73,0°
CDÉLKA HORNÍ TRUBKY (mm)540550560575585600
DDÉLKA HLAVOVÉ TRUBKY (mm)125135150165180195
EÚHEL HLAVOVÉ TRUBKY70,0°71,0°71,5°72,0°72,0°72,0°
FFORK RAKE (mm)505050505050
GTRAIL (mm)78 | 8272 | 7568 | 7265 | 6865 | 6865 | 68
HROZVOR (mm)1029 | 10391025 | 10351030 | 10401035 | 10451045 | 10551061 | 1071
IDÉLKA ŘETĚZOVÉ VZPĚRY (mm)430 | 440430 | 440430 | 440430 | 440430 | 440430 | 440
JBOTTOM BRACKET DROP (mm)80 | 8180 | 8180 | 8180 | 8180 | 8180 | 81
KSTACK (mm)556570586602616630
LREACH (mm)381381387391397407
MVÝŠKA RÁMU OD ZEMĚ (mm)717 | 724734 | 741752 | 759769 | 776786 | 793801 | 810
NŠÍŘKA ŘÍDÍTEK (mm)420420440440460460
ODÉLKA PŘEDSTAVCE (mm)708090100100110
PDÉLKA KLIK (mm)170170172,5172,5175175
QROZMĚR KOL700x 42C | 50C700x 42C | 50C700x 42C | 50C700x 42C | 50C700x 42C | 50C700x 42C | 50C

Doplňkové parametry

Kategorie: Gravel bike a cyklokrosová kola
? Průměr kol: 700C
Počet Převodů: 2x10
Modelová řada: Giant Revolt
? Modelový rok: 2023
? Kategorie kola: Gravelbike
Pohlaví: Pánské
Materiál Rámu: Hliník
? Zaměření: Sportovní, Výkonnostní
Vidlice: Advanced-Grade Composite, full-composite OverDrive steerer, 12mm thru-axle, disc
Řídítka: Giant Contact XR D-Fuse, 31.8mm
Představec: Giant Contact, 8-degree
Sedlovka: Giant D-Fuse, alloy, 14mm offset
Sedlo: Giant Approach
Řazení: Shimano GRX RX-400, 2x10
Přesmykač: Shimano Tiagra
Přehazovačka: Shimano GRX RX-400
Brzdy: Shimano GRX RX-400 hydraulic, Giant MPH rotors [F]160mm, [R]160mm
Brzdové páky: Shimano GRX RX-400 hydraulic
Kazeta: Shimano HG500, 11x34
Řetěz: KMC X10 with Missing Link
Kliky: FSA Omega Adventure, 32/48
Středové složení: FSA Mega EXA, press fit
Náboje: Giant S-X2 Disc wheelset
Dráty: Giant S-X2 Disc wheelset
Pláště: Giant CrossCut AT 2, 700x38c, tubeless
Doplňky: tubeless prepared, 53mm max tire size in "long" flip chip position, 42mm max tire size in "short" flip chip position

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Značka Giant je skutečným obrem, nejen díky názvu. Je to největší výrobce kol na světě, který své výrobní kapacity nabízí i mnoha dalším světovým značkám jízdních kol.

Giant je přední světová značka vysoce kvalitních jízdních kol a cyklistického vybavení. Jako součást skupiny Giant Group, která byla založena v roce 1972, spojuje značka Giant zručnost, pokročilé technologie a inovativní design.

Giant je již dlouho jedním z hlavních inovátorů v cyklistice. Zavedl lehčí a pevnější hliníkové rámy v době, kdy průmyslovým standardem byla ocel. Byl první, kdo vyrobil kola z uhlíkových vláken široce dostupná světu. Design moderních silničních kol definoval pomocí geometrie Compact Road. A patentované odpružení Maestro způsobilo revoluci v segmentu celoodpružených kol.