Novinka - Expresní doručení po Praze do 60 minut kurýry WOLT! Od 119Kč!

Hodnocení obchodu

4,9 611 hodnocení
5
558x
4
35x
3
8x
2
3x
1
7x
Nevyplňujte toto pole:
Avatar autora | 13.10.2016
- V nabídce není kompletní sortiment, který je pak
- schopen kupujícímu zajistit a dodat.

Avatar autora | 22.7.2016
+ Lidé na svém místě

Nakupujte a neprohloupíte...
Avatar autora | 13.7.2016
+ Velmi příjemný a ochotný personál

Avatar autora | 28.6.2016
+ Dobra cena, rychla expedicia, kamenna predajna v centre Prahy. Nasiel som tam aj model, ktory je uz takmer vypredany. Zaroven bol za velmi dobru cenu.
- Bicykel mi domov dorazil nenastaveny (musel som ladit kotucove brzdy a prehadzovacky - ocakaval som, ze to urobia v obchode).

Fajn, ale ak mate moznost, vyzdvihnete si bicykel radsej osobne.
Avatar autora (Administrátor)
Dobrý den, děkuji za Vaši zpětnou vazbu. Všechna kola před složením do krabice náš mechanik kompletně kontroluje a seřizuje v montážním stojanu. Jakmile kolo z krabice vyjmete, vždy doporučujeme běžné díly jako jsou brzdy a řazení zkontrolovat a doseřídit, při přepravě se prakticky vždy něco "pohne". Pokud chcete mít vše zcela bez starostí, kolo Vám rádi předáme plně sestavené a seřízené u nás na prodejně, můžete rovnou vyrazit. Tak jak jsem Vám to nabízel, když jste nás navštívil. Nezapomeňte ještě na gananční prohlídku, kterou máte v ceně kola. Děláme ji do 3 měsíců od koupě nebo po najetí 150km, co přijde dříve, kdy Vám celé kolo kompletně zkontrolujeme a doseřídíme. Hezký den, FineBike
Avatar autora | 20.6.2016
- Prodejce i majitel obchodu je arogantní. Způsobem reklamace obchází zákon a není sto proplatit náklady na zaslání uznané reklamace.

Prodejce i majitel obchodu je arogantní. Způsobem reklamace obchází zákon a není sto proplatit náklady na zaslání uznané reklamace. Zakoupil jsem jeden z posledních kusů tohoto kola vel. M 2015, které se dalo loni na podzim v ČR sehnat, proto v obchodě v centru Phy i přes to, že jsem z jižních Čech.. Na kole se po najetí cca 40km vyskytlo několik závad - zaseknutí regulace útlumu zadního tlumiče a zamaštění zadní brzdy - obě závady jsem osobně reklamoval a požadoval výměnu vadných komponent (na což mám v prvních šesti měsících od zakoupení nárok). Obě reklamace byly účelově zamítnuty, byť byly opraveny (na jejich náklady) včetně bezplatného zaslání kola na mojí adresu. To vše z důvodu, aby nemuseli komponenty vyměnit, dle mého požadavku a dle zákona. Vyjádření z reklamačního listu - tlumič - "závada nezjištěna, regulace plně funguje" - proč tedy reklamaci vůbec přijímali? brzda - "zamaštění vnějším vlivem" - prodejce mi tvrdil, že jsem projel mastnou kaluží a nenechal si vysvětlit, že je to velmi nepravděpodobné v národním parku. Nicméně, kolo bylo opraveno a zazimováno. Při první jarní vyjížďce jsem zjistil znovu zamaštění zadní brzdy. Kolo jsem tak na své náklady zabalil a zaslal k opravě/reklamaci. Reklamce byla již uznána - "průsak oleje ze třmenu", takže bych letos na jaře další reklamaci nemusel vůbec řešit, kdyby prodejce při první reklamaci brzdu opravdu zkontroloval. Kolo bylo obratem zasláno zpět. Vyskytly se ale dva problémy - při dopravě kola ke mne se ulomil regulační imbus odskoku přední vidlice, kterou do dnešního dne prodejce nevyřešil a neproplatil ani mé náklady na zaslání kola k uznané reklamaci. Nejdříve mu nestačila přeposlaná faktura dopravného z PPL, že prý jako živnostník mu musím vystavit na danou částku fakturu sám. U jiných prodejců takovéto potvrzení stačí. Kolo jsem sice zasílal přes svého nasmlouvaného dopravce, ale reklamované kolo s mou živností nemá nic společného, a tak bych si takovou dopravu do výdajů nedal. Nakonec jsem fakturu prodejci vystavil, ale na částku dle sazebníku PPL, tedy o něco vyšší než původně požadovanou, neboť budu muset takovou fakturu danit. Prodejce od té doby nekomunikuje a fakturu neproplatil v daném termínu splatnosti.
Avatar autora (Administrátor)
Vážený pane Štěpáne, vážíme si Vaší zpětné vazby a rád Vám veškeré informace znovu zopakuji, i když jsme je spolu již mnohokrát probírali. Reklamace jsme Vám určitě účelově nezamítali, popisované komponenty jsme kontrolovali. Brzdu jsme odmastili a následně po několik dnů kontrolovali, ale žádný další únik se neprojevil, proto jsme ji posoudili jako zamaštění vnějším vlivem a v rámci po prodejní péče Vám vše důkladně odmastili a vyměnili brzdové destičky za nové na vlastní náklady. U tlumiče se nám také závadu nepodařilo dle Vašeho popisu zreplikovat, po vzájemné domluvě jsme pro jistotu poslali tlumič ještě dovozci, který konstatoval to samé, žádná závada se neprojevila. Při druhé reklamaci brzdy po zimě se závada opravdu projevila, třmen již viditelně prosakoval a proto jsme jej ten samý den po obdržení kola vyměnili z vlastních zdrojů za nový (opět včetně destiček) a kolo obratem připravili na poslání zpět k Vám. Kola pro přepravu vždy balíme tak, aby nedošlo k jejich poškození, samozřejmě včetně vycpávek do patek vidlice, ochranu přehazovačky a další. Ještě se nám nestalo, že by byl nějaký problém, proto pokud Vám krabice dorazila poškozená a "nabouraná" od přepravce, je třeba to řešit obratem a podat reklamaci u přepravní společnosti. Vámi popsaný poškozený díl jsme poptali u dovozce a jakmile se objeví, pošleme Vám jej. Co se týká proplacení nákladů na přepravu při reklamaci, na to máte plný nárok. Bohužel jste nebyl schopen doložit výši nákladů a první den jste požadoval částku v nějaké výši a druhý den jste již chtěl částku o skoro 50% vyšší. Opět se budu opakovat z naší vzájemné komunikace, ale poštovné Vám mohu proplatit na základě naskenované účtenky od dopravce. Nemohu dát příkaz k úhradě z firemního účtu bez nějakého dokladu, ke kterému se bude párovat. Vzhledem k tomu, že sám podnikáte na IČO, nerozumím tomu, co Vám na tom přijde divné. Mrzí mě, že považujete naše jednání za arogantní, protože jsme si vždy dávali záležet na tom, abychom Vám vše maximálně vysvětlili a vše řešili po domluvě s Vámi a ve Váš prospěch i když jsme s tím sami měli další náklady navíc. Ale je to samozřejmě pohled z Vaší strany a proto jsem za něj rád a beru jej jako cennou zpětnou vazbu. Přeji Vám pěkný zbytek dne, Za FineBike Lukáš Pajač
Avatar autora | 12.6.2016
Zboží budu vracet. Špatně zvolená velikost košíku na kolo.
Avatar autora | 6.5.2016
+ Cena

Avatar autora | 7.4.2016
+ Plná spokojenost, cena zboží .
- Nesetkal jsem se .

Obchod vřele doporučuji, rychlé dodání, příjemné ceny zboží .
Avatar autora | 12.3.2016
+ :-)

Avatar autora | 27.2.2016
+ Všetko čo chcete, tam majú. Kupoval tam som ešte niečo mimo objednávky. A keby bol v každom obchode predavač ako je tam, to by bol ten svet krajší. Normálny, slušný, nestrúha frajera ako v iných obchodoch, poradí a poďakuje.
- Nič.

Avatar autora | 19.1.2016
+ Dostupnost zboží, které nenabízí konkurence.
+ Kvalita zboží.
+ Ceny.
+ Odborný personál.
+ Komunikace.
- Neaktuální/nepřesné obrázky zboží.
- Doba dodání ze skladu na prodejnu.

Doporučuji.
Avatar autora | 12.12.2015
+ Odbornost prodavačů
- Internetové objednávky se musí hradit v hotovosti, za platbu kartou je přirážka

Avatar autora | 6.12.2015
+ Nákup byl mým nejlepším zážitkem za posledních 10 let.
- Žááádné!

Extáze
Avatar autora | 1.12.2015
- realizácia platieb

Avatar autora | 15.11.2015
+ Osobní odber
- Nic

Spokojenost
Avatar autora | 3.8.2015
+ Komunikace, rychlost dodání,
- Nevím o žádných.

Doporučuji. Rychlé jednání, kvalitní komunikace.
Avatar autora | 28.6.2015
+ zajímavý sortiment
- neshledal jsem žádné

doporučuji dalším zákazníkům
Avatar autora | 6.6.2015
+ Poradí! Zbožímají kvalitní zboží a některé značky jsou doslova pro fajnšmekry.
- Nevím.

Doporučuji tento obchod, který je v centru Prahy a ceny má NORMÁLNÍ. Ochotný personál, který ví co prodává a poradí na míru. Prostě žádný market, ale poctivá speciálka!
Avatar autora | 1.5.2015
+ přehlednost, ochota, kvalita v ceně
- nevím

neváhejte
Avatar autora | 25.4.2015
+ měl v nabídce co jsem potřeboval
- nevím

dobrý dobrý ano