Novinka - Expresní doručení po Praze do 60 minut kurýry WOLT! Od 119Kč!

Tlumič Rock Shox Super Deluxe Ultimate 205X60 0L1 LNL 32TS C1

16 499 Kč –23 %
Tlumič Rock Shox Super Deluxe Ultimate 205X60 0L1 LNL 32TS C1
16 499 Kč –23 % 12 669 Kč 10 470 Kč bez DPH
2 - 3 Dny
Možnosti doručení

Detailní informace

Detailní popis produktu

Tlumič Super Deluxe Ultimate RC2T - (205X60) Linear Air, 0 Neg/1 Pos Token, LinearReb/LowComp,320lb Theshold, Trunnion Standard - C1

Po nedávném představení sofistikovaného elektronického systému Flight Attendant značka RockShox opět navyšuje laťku a představuje další revoluční technologie v oblasti enduro a all-mountain odpružení RockShox. 

Nové tlumiče RockShox

Stejně jako vidlice také zadní odpružení RockShox prošlo zásadními úpravami. I zde nechybí technologie umožňující nezávislé ladění vysokorychlostní a pomalé komprese. To ale není zdaleka vše.

Tlumení RC2T

Je to právě nová tlumící patrona RC2T, kterou jsou vybaveny modely Super Deluxe a Super Deluxe Coil jež umožňuje nezávislé nastavení rychlé (HSC) i pomalé komprese (LSC) bez vlivu jedné jednotky na druhou. Je tu samořejmě i nastavení odskoku a možnost zamknutí tlumiče. Ostatně odtud pochází označení RC2T. R = Rebound, C2 = Compression (HSC & LSC), T = Threshold.

Modely Deluxe jsou vybaveny tlumením RCT, které umožňuje nastavení odskoku (Rebound), nízkorychlostní komprese (Compression) a uzamčení (Treshold).

Progresivní vs. lineární

U modelů Deluxe a Super Deluxe je možné nově volit velikost vzduchové komory. K výběru jsou varianty Progressive Air Can a Linear Progressive Can. V případě obou provedení pak můžete pomocí tokenů dodatečně ladit do dokonalosti jak negativní, tak pozitivní komoru.

Výběr nového tlumiče

Při výběru nového tlumiče je třeba dodržet několik základních parametrů:

  • Celková délka těla (tzv. Eye-to-Eye) - u metrických tlumičů udávaný v milimetrech, u starších typů může být v palcích nebo přepočten na mm.
  • Zdvih tlumiče (tzv. Stroke) - opět u moderních tlumičů udáván v milimetrech, u starších typů v palcích nebo jejich přepočtu na mm.
  • Typ uchycení tlumiče (A - Standard/ B - Ložiskové/ C - Trunnion/příp. atypické) - jakým způsobem je tlumič uchycen do rámu, buď klasickým očkem, kterým se protáhne montážní hardware nebo u novějších kol často tzv. Trunnion - uchycení šrouby přímo do těla tlumiče.
Tlumič Rock Shox Super Deluxe Ultimate 205X60 0L1 LNL 32TS C1
Tlumič Rock Shox Super Deluxe Ultimate 205X60 0L1 LNL 32TS C1

Montážní hardware + pouzdra

U tlumičů, u kterých je uveden název doporučeného modelu kola v popisu, je součástí balení také montážní hardware.

V opačném případě je pro montáž hardware potřeba dokoupit. Do poznámky k objednávce můžete uvést požadované rozměry a případně, jestli chcete nalisovat pouzdra. budeme vás obratem kontaktovat s bližším infem.

Prohlédněte si nabídku montážního hardware >>>

Doplňkové parametry

Kategorie: Tlumiče na kolo
Modelová řada: SUPER DELUXE
Typ pružení: DebonAir Linear
Rozměr tlumiče: 205x60(TR)
Uchycení pístnice: Trunnion
Uchycení těla: Standard
Barva (polep): Matte Polar Foil
Modelové označení: Ultimate
Nastavení tlumení: Extl rebnd, 2 pos (open/firm), Hi & Low Speed comp adj
Tokeny: 0 Neg 1 Pos
Typ tlumení: RC2T
Naladění odskoku: Linear
Naladění komprese: L
Síla zamčení: 320
Počet kliků odskoku: 15
Barva (tělo tlumiče): Black
Orientace polepu: A
Maximální tlak: 360

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:
Nevyplňujte toto pole:
J Avatar autora Rozměry tlumič 10.1.2024 20:20
Dobrý den mohu se zeptat zdali by tento tlumič s rozměry 205x60 šel dát do rámu kde je teď tlumič s rozměry 210x55 děkuji. Nashle
LP Avatar autora Rozměry tlumič 11.1.2024 09:48
Dobrý den, Jakube. Díky za dotaz. Tento tlumič má celkově jiné rozměry, než váš původní tlumič, to bohužel nebude fungovat. Celková délka tlumiče musí být vždy zachována, to není možné měnit. Navíc tento tlumič má i větší zdvih pístnice, než vámi uvedený původní tlumič, který teď máte. Při stlačení by mohlo docházet k tomu, že se zadní stavba nebo zadní kolo dotknou jiné části rámu. Zvětšíte totiž celkový rozsah pohybu zadní stavby. To by v prvé řadě mohlo rám poškodit a v druhé řadě by to bylo nebezpečné pro jezdce. Při výběru nového tlumiče je tedy nutné dodržet jak celkovou délku tlumiče, tak jeho zdvih.