Giant Trance 2021

61 999 Kč 51 239 Kč bez DPH

Zvolte variantu

Trance je vůbec nejoblíbenější celoodpružený model naší nabídky. Kromě 29“ modelů je v nabídce i tento zástupce kategorie 27,5“. Výborná trailová geometrie, skvělé odpružení Maestro a zdvihy 150/140 mm jsou zárukou toho, že je to perfektní bike na technické traily i zábavné singletracky.

Detailní informace

S
Vyprodáno
61 999 Kč
51 239 Kč bez DPH
M
Vyprodáno
61 999 Kč
51 239 Kč bez DPH
L
Vyprodáno
61 999 Kč
51 239 Kč bez DPH

Detailní popis produktu

Trance je vůbec nejoblíbenější celoodpružený model naší nabídky. Kromě 29“ modelů je v nabídce i tento zástupce kategorie 27,5“. Výborná trailová geometrie, skvělé odpružení Maestro a zdvihy 150/140 mm jsou zárukou toho, že je to perfektní bike na technické traily i zábavné singletracky.

Tento všestranný 27,5“ trail bike je postaven na hliníkovém rámu ALUXX SL s karbonovým horním vahadlem a skvělou trail/all-mountain geometrií. Odpružení Maestro, které zde poskytuje 140 mm zdvihu, je plně aktivní a vysoce citlivé, jízda v terénu tak bude příjemnější a zábavnější. Maestro využívá tlumičů s přímým uchycením do horního vahadla (tzv. trunnion mount) a nižším převodovým poměrem – výsledkem je ještě vyšší citlivost a lepší útlum. Pokud jde o přední zdvih, tam je k dispozici 150 mm. Samozřejmostí pro tento typ kola je řazení 1x12 s širokým rozsahem převodů a teleskopická sedlovka. Kola Giant AM 27.5 mají 30 mm vnitřní šířku ráfku, což umožňuje použití širších plášťů, a náboje s Boost pevnými osami 110x15 a 148x12 mm. Kola jsou navíc již z výroby v bezdušové úpravě (stačí jen aplikovat těsnící tmel), což přináší lepší jízdní vlastnosti a snižuje riziko defektu.

HLAVNÍ PŘEDNOSTI

Skvělé odpružení Maestro

Odpružení Maestro je plně aktivní a vysoce citlivé, jízda v terénu tak bude příjemnější a zábavnější. Tento systém funguje na principu virtuálního (plovoucího) středu otáčení zadní stavby, což eliminuje nežádoucí pohupování při šlapání – díky tomu při jízdě neztrácíte energii a jedete plynuleji, rychleji a s menší námahou. Maestro využívá tlumičů s přímým uchycením do horního vahadla (tzv. trunnion mount) a nižším převodovým poměrem – výsledkem je ještě vyšší citlivost a lepší útlum.

Hliníkový rám ALUXX SL

Hliníkový rám z naší špičkové slitiny ALUXX SL je vyráběn v naší vlastní továrně. Díky tomu jsou všechny fáze výrobního procesu důkladně sledovány, aby každý rám, který opustí výrobní linku, splňoval vysoké standardy pro kvalitu a stanovené přísné tolerance pro hliníkové rámy.

Karbonové horní vahadlo

Horní vahadlo odpružení Maestro je vyrobené z jednoho kusu karbonového kompozitu. Hlavní podstatou této technologie (Advanced Forged Composite) je vícesměrová karbonová konstrukce a inovativní proces formování extrémně vysokým tlakem. Vahadlo je tak lehčí a zároveň tužší a pevnější, než kdyby bylo vyrobeno z hliníku nebo běžného kompozitu.

Doplňkové parametry

Kategorie: Celoodpružená kola
? Průměr kol: 27,5"
Počet Převodů: 1x12
Modelová řada: Giant Trance
Modelový rok: 2021
? Kategorie kola: MTB - Trail
Pohlaví: Pánské
Materiál Rámu: Hliník
? Zaměření: Rekreační, Sportovní
Barva: Matte Black/Gloss Black/Chrome
Rám: ALUXX SL Aluminum, odpružení Maestro, zdvih 140 mm
Vidlice: RockShox 35 Gold, zdvih 150 mm, Boost pevná osa 15x110 mm
Tlumič: FOX Float DPS Performance, rozměr 185/52,5, naladěn pro Giant
Řídítka: Giant Connect Trail, 780x35 mm, 20 mm zvýšení
Představec: Giant Contact
Sedlovka: Giant Contact Switch, teleskopická, 30,9 mm
Sedlo: Giant Romero
Pedály: Bez pedálů
Řazení: Shimano Deore, převody 1x12
Přehazovačka: Shimano Deore
Brzdy: Shimano MT420
Brzdové páky: Shimano MT401
Kazeta: Shimano Deore, 10-51 zubů
Řetěz: Shimano
Kliky: Praxis Cadet Boost, převodník 30 zubů
Středové složení: Praxis, press fit
Ráfky: Giant AM 27.5, tubeless ready, sleeve-joint, 30 mm vnitřní šířka
Náboje: Shimano Boost, zapouzdřená ložiska, pevné osy 110x15 a 148x12 mm
Dráty: Sapim
Pláště: Maxxis High Roller II 3C EXO TR, vpředu 27.5x2.5, vzadu 27.5x2.4 (bezdušové)
Doplňky: příprava na bezdušový provoz

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat komentář
Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole: